Általános szerződési feltételek

Xl gasztrobusz kft

2315 Szigethalom Dob 4

Adószám: 25702228-2-13

Cégjegyzékszám:13-09-181969

Tel: 06702891947

Perfect Acoustic

Célunk ,hogy ügyfeleinknek pontos szállítási időt adjunk meg és ezt be is tartsuk.Nagyon komolyan vesszük a feltüntetett szállítási idő betartását!
A termékek szállítási ideje a termékek árának számlánkra való beérkezésétől számított 2-3 hét! Átlagossan 2 hét. A szállítási idő a EU tagállamaiban általában 2-5 nap ,ez attól függ ,hogy melyik kiszállítási körzetben van.
Mindig törekszünk arra ,hogy ügyfeleink a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban kapják meg a megvásárolt terméket.
E-mailben minden esetben jelezzük ügyfeleink számára,amikor a termék már elkészült és a futárral úton van.A szállítási számmal a futártól érdeklődhet a vevők,mikor érkezik pontosan a csomagja!

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Amennyiben bankkártyával, vagy banki utalással fizet a megrendelő (ÁFÁval együtt), és rendelkezik érvényes, regisztrált, céges/üzleti EU-s adószámmal, cégünk visszautalja az ÁFA összegét, de 3 % banki kezelési költséget levonunk a visszautalandó összegből. (Mivel a bank 3 % kezelési költséget vont le tőlünk az utalások során.)

VISSZATÉRÍTÉS

Minden termékünk minőségére 100% garanciát vállalunk!Amennyiben egy ügyfelünk nincs megelégedve a termékkel, a kézhez vételtől számított 14 NAPON visszatérítjük a termék árát(KIVÉVE AZ EGYEDI KÉSZÍTÉSŰ TERMÉKEKET: minden printelt panel, hangszigetelő panel egyedi méret,egyedi szín festés).

Kérjük, hogy a megrendelt termékek állapotát a kiszállításkor gondosan ellenőrizze, a számlát és a csomagolást őrizze meg! Amennyiben a házhoz szállítást követően kézhez kapott termék/termékek sérültek, hibásak, vagy szennyeződést talál rajtuk, esetleg a színe, mérete, anyaga nem felel meg a megrendelőnek, kérjük, hogy a megrendelő, a kézhez vételtől számított 2 munkanapon belül jelezze webáruházunk felé, e-mailben vagy telefonon! Ha a megrendelő ezt elmulasztja, két napon túl a termék/termékek visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli!

Amennyiben a vevő a termékek hangzási eredményeivel saját mérései és az egyedi akusztikai adottságok mellett nem elégedett, az árut visszaküldheti, de ebben az esetben a szállítási költség őt terheli.

A termékek színe, árnyalata a valóságban eltérhet a honlapon látható képekhez képest, emiatt cégünk nem vállal felelősséget!

A termékeknél 1-2 cm méret eltérés lehetséges, kérjük ezt vegye számításba a termékek megrendelésekor!

A szőnyegek esetében 10-20 % méret vagy súly eltérés lehetséges!

A termékeket kizárólag eredeti csomagolásban, és a vásárlást/átvételt igazoló számlával együtt áll módunkban visszavenni! A termék árát természetesen csak akkor térítjük vissza, ha a termék és csomagolás sértetlen állapotban, szennyeződésektől mentesen kerül vissza hozzánk.(kérjük,nagyon alaposan csomagolják be a visszaküldendő terméket!)Amennyiben csak a csomagolás sérült -a csomagolás árát 10EUR levonjuk a visszatérítendő árból!

Abban az esetben, ha a vevő a megrendelt és kiszállított terméket bármilyen okból nem veszi át, (pl. nem tartózkodik otthon, vagy egyéb okból) és a futárcég a terméket visszaszállítja hozzánk, az oda szállítási költség és a visszaszállítási költség  és, 10 % kezelési költség is a vevőt terheli!

Abban az esetben, ha a megrendelt termék kiszállításakor a vevő sérülést észlel a termék csomagolásán, vagy a terméken, a szállítócég munkatársánál ott helyben jegyzőkönyvet kell felvetetni, amelyben rögzítik a sérülés tényét. Jegyzőkönyv hiányában a sérült csomagolású, vagy sérült termék visszaküldése esetén az odaszállítási és a visszaszállítási költség és 10 % kezelési díj szintén a vevőt terheli!

1. Minden függöny egyedi megrendelés alapján készül, ezért mindegyik függöny egyedi, nem tudjuk visszavásárolni!
2. A függönyök súlya az anyag folyóméterére vonatkozik: 1 folyóméter 140 cm, súlya 820 gramm. (+/- 20-30% tömegeltérés lehetséges!)
3. Az akusztikus függönyök csak akkor képesek 10-20 decibel hangot elnyelni, ha teljesen hézagmentesen vannak elhelyezve, vagy ha az adott helyiség akusztikája megfelelő!
Az ebből fakadó problémák / panaszok miatt nem tudjuk visszavenni a függönyt!

LEMONDÁSI FELTÉTELEK

A vevők a szállítás előtt bármikor lemondhatják megrendelésüket.E-mailen a prakusztika@gmail.com vagy telefonon +3670289-19-47(magyar vagy angol nyelven)Ehhez tüntessék fel nevüket és a megrendelt termék/termékek nevét is.

Amennyiben a termék rendelés lemondása a kiszállítás elindítása előtt történik- a megrendelő visszakapja a termék/termékek árát és a száll. költséget is, de ha a szállítást már elindítottuk, abban az esetben a lemondott termék árát visszautaljuk a megrendelőnek, de a szállítási költség viszont a megrendelőt terheli! Egyedi függöny vagy panel rendelés esetén a termék kifizetés után már nincs lehetőség a rendelés módosítására vagy visszamondására!

EGYEDI TERMÉKEKNÉL nincs lehetőség a megrendelés lemondására !!!!!!

VEVŐSZOLGÁLAT

Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van ,forduljon hozzánk bizalommal a prakusztika@gmail.com e-mail címen.

KÜLSŐ LINKEK
A külső linkeket kényelmi és kizárólag tájékoztatási célokat szolgálják; nem képezik a PERFECT ACOUSTIC által a társaság, a szervezet, vagy egyén által nyújtott termékek, szolgáltatások vagy vélemények jóváhagyását vagy jóváhagyását. A PERFECT ACOUSTIC nem vállal felelősséget a külső webhely, illetve az azt követő linkek pontosságáért, jogszerűségéért vagy tartalmáért.

ADATVÉDELMI IRÁNYELVEK
Ügyfeleink bizalmának fenntartása prioritás, és minden esetben tarjuk magunkat az ügyfeleink adatainak tiszteletben tartása mellett. Semilyen körülmények között nem adjuk át ügyfeleink adatait, semmilyen külső adatgyűjtéshez vagy marketibg célokhoz.

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
ÁLTALÁNOS:
A PERFECT ACOUSTIC a vevők adatait a következőkre használja
áruk és szolgáltatások nyújtása az ügyfelek számára
testreszabott weboldal elérhetővé tétele az Ön számára.
bármely regisztrált számla kezelésére, amelyet velünk tart
személyazonosságának igazolására
bűncselekmények és csalások megelőzésére, felderítésére és kapcsolódó célokra
A PERFECT ACOUSTIC számára az ügyfelekkel folytatott interakciók kezelése fontos,
ahol törvényes jogunk vagy kötelezettségünk van az Ön adatainak felhasználására vagy nyilvánosságra hozatalára (például valamely hatóság által végzett nyomozással vagy jogi vitával kapcsolatban).

MEDDIG TÁROLJUK AZ ÖN ADATAIT?
Az Ön adatait a jelen szabályzatban meghatározott ideig őrizzük meg. A különféle típusú adatokra, különféle megőrzési időtartamok vonatkoznak, azonban a leghosszabb személyes adatok megőrzésének időtartama 5 év.

WEB BANNER HIRDETÉSEK
Ha ellátogat weboldalainkra, akkor személyre szabott reklámcsíkokat kaphat más webhelyek böngészése közben. A látott szalaghirdetések olyan termékekre vonatkoznak, amelyeket megtekintettek, miközben a számítógépeken vagy más eszközökön böngészik webhelyeinket. Ezeket a hirdetéseket a számítógépére vagy más eszközökre helyezett „sütik” használatával biztosítják. Ez minden webhelyen szokásos gyakorlat. A PERFECT ACOUSTIC webhelyeinek használatával és böngészésével beleegyezik abba, hogy a sütiket irányelvünknek megfelelően használják. Ha nem ért egyet, akkor le kell tiltania a sütik használatát, vagy tartózkodnia kell a webhely használatától. A sütiket bármikor eltávolíthatja vagy letilthatja. Amikor valaki meglátogatja a PERFECT ACOUSTIC webhelyeket, egy harmadik fél szolgáltatását, a Google Analytics szolgáltatást használjuk, hogy összegyűjtsük a szokásos internetes naplóinformációkat és a látogatói viselkedésminták részleteit. Ezt úgy csináljuk, hogy megtudjuk például a webhely különböző részeinek látogatói számát. Ezt az információt csak olyan módon dolgozzák fel, amely senkit nem azonosít. Nem tesszük és nem engedjük meg a Google-nak, hogy megkísérelje kideríteni a weboldalunkat látogatók személyazonosságát.

SZOLGÁLTATÓINK ÉS SZÁLLÍTÓINK
Annak érdekében, hogy bizonyos szolgáltatásokat elérhetővé tegyünk, előfordulhat, hogy meg kell osztanunk személyes adatait néhány szolgáltató partnerünkkel. Ide tartoznak az informatikai, kézbesítési és marketing szolgáltatók. A PERFECT ACOUSTIC csak akkor engedélyezi szolgáltatóinak, hogy az Ön személyes adatait kezeljék, ha megerősítettük, hogy megfelelő adatvédelmi és biztonsági ellenőrzéseket alkalmaznak. Szerződéses kötelezettségeket vetünk fel a szolgáltatókra az adatvédelem és biztonság vonatkozásában is, ami azt jelenti, hogy az Ön adatait csak a PERFECT ACOUSTIC, valamint az Ön számára nyújtott szolgáltatások felhasználására használhatják, és semmilyen más célra nem.

EGYÉB HARMADIK FÉL
Szolgáltatóink mellett a PERFECT ACOUSTIC sem az Ön személyes adatait, az alábbiakban leírtak kivételével, nem adhatja át harmadik személyeknek. Soha nem adjuk el vagy bérbe ügyféladatainkat más szervezeteknek marketing célból. Megoszthatjuk adatait a következőkkel:
hitel-referencia-ügynökségek, ahol szükséges a kártyás fizetésekhez;
kormányzati szervek, szabályozók, bűnüldöző szervek, bíróságok és biztosítók, ha erre kötelesek:
betartani jogi kötelezettségeinket;
gyakoroljuk törvényes jogainkat (például bírósági ügyekben);
bűncselekmények megelőzése, felderítése, kivizsgálása vagy az elkövetők üldözése érdekében;

Ha áruk vagy ajándékutalványok vásárlása a PERFECT ACOUSTIC bármely webhelyén keresztül történik, az Ön nevét, címét, e-mail címét és elérhetőségét megrendelési rendszerünkben, a Woo Commerce-ban tároljuk. Biztos lehet benne, hogy az Ön hozzájárulása nélkül nem osztjuk meg személyes adatait semmilyen más céggel.

FUVARKÁR IRÁNYELVEK
A termékek sérülhetnek a szállítás során,A PERFECT ACOUSTIC mindent megtesz annak érdekében, hogy ellenőrizze az ügyfelek nem felelősek. A szállításból eredő kárról AZONNAL értesíteni kell cégünket. Az ilyen jellegű károkat a PERFECT ACOUSTIC és a futár cég egymás között rendezi. Ha megrendelését futárral szállítják néhány dolgot feltétlenül tudnia kell. Ha Ön aláírja és átveszi a csomagot/terméket és nem vizsgálja meg aláírása előtt, akkor lemond a jogáról, hogy behajthassuk a kártérítési igényt, még akkor is, ha a kár „rejtett”. Azonnal ellenőrizze, hogy nem sérültek-e a szállítás során a termék. A Nemzeti Kárrendezési Tanács rendeletei előírják, hogy

  1. Ellenőrizze,hogy a termék a megérkezéskor sérülésmentes állapotban van-e!Nyissa ki a dobozokat vagy a csomagolást a futár előtt!
    2.Ha bármilyen jellegű sérülést,kárt észlel,azonnal írjanak a futárral egy részletes jegyzőkönyvet!
    3.A futárnak kötelessége megírni a jegyzőkönyvet, akármennyire is sietne a következő címre!!!
    4.A felfedezett kárt haladéktanaul jelezze e-mail-ben a PERFECT ACOUSTIC-nak.Minden esetben küldjön képet,képeket,ahol jól látszik a kár!Amennyiben több termék,csomag is sérült egy olyan képet is küldjön ahol az összes sérült termék együtt látható!
    5.A sérült csomagolást és termékeket feltétlenül őrizze meg addig,amíg a futár cég meg nem vizsgálja a terméket.Ez ahhoz kell,hogy a futár cég megbizonyosodjon arról,hogy valóban a szállítás közben sérült meg a termék.
    Feltétlenül őrizze meg a szállító illetve fuvarlevelet és a jegyzőkönyvet ,ezek a dokumentumok elengedhetetlenül fontosak,hogy a vevő kárigényét kompenzáljuk!

 

Tudomásul veszem, hogy az Xl Gasztrobusz Kft, Magyarország, 2315 Szigethalom, Dob 4 adatkezelő által a perfectacoustic.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az
adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cím, telefonszám, e-mail cím,
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Felhasználói ÁFF

http://simplepartner.hu/PaymentService/Payment_information.pdf

PaymentService_Fizetesi_tajekoztato_EN

http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf