Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024.01.16. napjától

  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

    1. Jelen Általános Szerződési Felételek (a továbbiakban: ÁSZF) érvényesek az XL Gasztrobusz Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://www.perfectacoustic.hu oldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül elérhető webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) megrendelhető valamennyi árucikkre. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik.

    1. Vásárló alatt értendő minden természetes személy, aki a Webáruházban megrendelést ad le. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A fogyasztó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

    1.  A Webáruházban történő vásárlást a magyar hatályos jogszabályok, különösen a Ptk., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) szabályozza.

    1. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

    1. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott termék időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

    1. A Felek közötti szerződés az ÁSZF Vásárló általi elfogadása esetén a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásával jön létre az ÁSZF-ben foglaltak szerint. Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, így nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

    1. A megkötött szerződés írásba foglaltnak minősül. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek az adott megrendelés során szolgáltatott adatokkal. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

    1. Kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Weboldal szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Webáruház megrendelői felületének és a Szolgáltatónak nem feladata és nincs rá lehetősége, hogy tudja, kiderítse, ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli.

    1. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

    1. Megrendelésének a Webáruházban történő leadásával és az ÁSZF elfogadására szolgáló mező kipipálásával a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el az ÁSZF-ben foglaltakat.

  1. Szolgáltató és a tárhelyszolgáltató adatai:

Cégnév: XL Gasztrobusz Kft.

Székhely: 2315 Szigethalom, Dob utca 4.

Cégjegyzékszám: 13-09-181969

Adószám: 25702228-2-13

 E-mail: perfectacoustic.com@gmail.com

Telefon: 06 30 096 5474

A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: ELIN.hu Kft

Székhely: 9024 Győr, Déry T. u. 11.

Cégjegyzékszám: 08-09-016359

Adószám: 14315754-2-08

E-mail: info@elin.hu

  1. Megrendelés

    1. A Weboldal online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára. A Weboldalon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. A feltüntetett képek fotók, amelyek színe a Vásárló által használt képernyőtől függően a megrendelt terméktől esetenként eltérhetnek. A Weboldalon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

    1. A Webáruházban történő megrendelés érdekében nincs szükség regisztrációra. A megrendelés során az adatlap kitöltésekor a következő adatok megadása szükséges, illetve lehetséges: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, szállítási mód, kuponkód, megjegyzés. A Vásárlók kizárólag saját személyes adataikat adhatják meg a Weboldalon. A sikeres megrendeléshez a Vásárlónak az adott mező kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. A mezők kipipálásával a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, azokat maradéktalanul betartja, és annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.

    1. A megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Vásárló felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. A Szolgáltató-t a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    1. Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei: A megrendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe kell beírni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát (vagy a „+”, illetve „-„ jellel lehet módosítani a mennyiséget), ezt követően a rendszer frissíti a megadott darabszámot. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor kattintson a „Törlés” gombra.

A megrendelés során a Vásárlónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére. Amennyiben a Vásárló már a javítani kívánt adatlapon továbblépett, de még nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (nyíl a képernyő bal felső sarkában) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol már módosítást el tudja végezni. Leadott megrendelést érintő adatok további módosítására a jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségeken van lehetőség.

    1. A Webáruházban megvásárolható termék tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. Szolgáltató nem értékesít használt termékeket, hibás termékeket vagy a piaci normáknak megfelelőnél gyengébb minőségű termékeket. Amennyiben a Webáruházban található bármely termék tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a Vásárlónak a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, forduljon a Szolgáltatóhoz.

    1. A Webáruházban elérhető termékek közül az alábbi termékcsoportok olyan egyedi terméknek minősülnek, amelyeket a Szolgáltató kizárólag a Vásárló előzetes megrendelése alapján, kifejezetten a Vásárló utasításainak és igényeinek megfelelően, az általa meghatározott szín és méret szerint gyárt le (a továbbiakban: Egyedi termék), így azok a megrendelést megelőzően nem állnak rendelkezésre:

  • függöny (akusztikai és nem akusztikai),

  • minden akusztikai panel és akusztikai diffúzor,

  • akusztikai szövetek,

  • gránit lapok,

  • Silent szőnyeg

    1. Egyes termékek esetében a Szolgáltató minimális rendelési mennyiséget határoz meg, amelyet jelöl az adott termék oldalán. Ilyen esetben a termék egységára mellett a Szolgáltató feltünteti azt az árat is, amelyet megrendelés esetén a Vásárlónak a minimális rendelési mennyiséget figyelembevéve fizetni kell.

    1. A termékek színe, árnyalata a valóságban eltérhet a Weboldalon látható képekhez képest, továbbá előfordulhat, hogy a különböző gyártásból származó anyagok színe minimálisan eltér egymástól. A termékek esetén 1-2 cm méret eltérés, illetve a szőnyegek esetében 30 % súly eltérés lehetséges.

    1. A termékek mellett feltüntetett ár minden esetben forintban van feltüntetve és a termék bruttó vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is, viszont nem tartalmazza a szállítási költséget, az esetleges utánvét díját. Egyes termékek esetében a pontos ár és a házhozszállítás költségének megjelenítése akkor lesz elérhető, ha a Vásárló kiválasztotta a kívánt paramétereket (pl. szín, méret). A felmerülő szállítási költség a termék és az átvételi mód kiválasztását követően a termék ára mellett külön sorban feltüntetésre kerül. A megrendelés során és a megrendelést visszaigazoló üzenetben a Szolgáltató külön soron tünteti fel a termékek árát, a szállítási költséget.

    1. Bizonyos termékek esetében lehetőség van egyedi méretre vágásra, ami az elérhető méretváltozatokból történő vágást jelent, így azokhoz képest csak kisebb méret érhető el. A kívánt méretet a megrendelés során a „Megjegyzés” mezőben kell megadni. Az egyedi méretre vágás díja bruttó 3810 forint, amely összeg a megrendelés során külön sorban jelenik meg.

    1. Bizonyos termékek esetében lehetőség van kiegészítők vásárlására, mintás szín vagy kiegészítő szolgáltatás (pl. függönyvarrás) választására is, amelyek árát/díját a Szolgáltató minden esetben a termék oldalán az adott kiegészítő vagy szolgáltatás mellett feltünteti. A kiválasztott díj vagy szolgáltatás ára a megrendelés során külön sorban jelenik meg.

    1. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

    1. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az online áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” forintos vagy „1” forintos árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

    1. A megrendelést a Szolgáltató a Weboldalon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    2. Az akusztikai függöny temék esetében minden megrendelés egyeid megrendelésnek minősül, így az erre vonatkozó jogszabályok szerint történik a megrendelés kezelése. Az akusztikai függönyök csak akkor tudnak 10-20 decibel hangot elnyelni, ha teljesen résmentesen helyezik el őket, tovább a lefedni kívánt szélesség dupláját rendelik meg anyagszélességben, illetve, ha az adott helyiség akusztikája megfelelő! Anyagvastgaság tekintetében a függönyök a feltüntett hangelnyelési értéket 4 réteg anyagvastagságban képesek elnyelni.
    1. A megrendelés menete:

  1. Lépés: A megvásárolni kívánt termék a „Kosárba teszem” gomb kattintásával kerül a kosárba. Ezt követően az oldalon megjelenő vagy a menüsorból elérhető „Kosár” gombra kattintva jut el a Vásárló a megrendelési oldalra.

  2. Lépés: A „Kosár” oldalon látható a megvásárolni kívánt termék ára, mennyisége. Az árak Áfa-val együtt értendőek. Az Áfa mértéke a mindenkori Áfa törvényben meghatározott százalék. Az oldalon a Vásárló ellenőrizni tudja a megrendelni kívánt termékeket és amennyiben szükséges, módosítani tudja a mennyiséget, illetve törölni is tudja az adott terméket. Ezen az oldalon lehet megadni a szállítás módját, illetve az esetleges kupon kódját. A felületen a vételár mellett feltüntetésre kerül a szállítás előzetes költsége. A Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jut el a következő oldalra.

  1. Lépés: A „Pénztár” felületen lehet megadni a szállításhoz, illetve számlázáshoz szükséges adatokat, illetve. A felületen a vételár mellett feltüntetésre kerül a szállítás költsége. Szintén ezen a felületen kell kiválasztani a fizetés módját.

A Vásárlónak lehetősége van ellenőriznie a megrendeléssel kapcsolatos információkat, a vételárat, a fizetendő teljes összeget, amely tartalmazza a szállítás költségét, továbbá lehetőség van módosítani a szállítás módját. Amennyiben a Vásárló mindent rendben talál, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheti be a vásárlást és küldheti el megrendelését. Amennyiben a Vásárló az online bankkártyás fizetés lehetőségét választotta, a rendszer átirányítja a fizetési szolgáltató felületére.

A megrendelés elküldését megelőzően a sikeres megrendeléshez a Vásárlónak az adott mező kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és Adatkezelési tájékoztatót. Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása nélkül a megrendelés nem folytatható.

    1. A Vásárló részéről a megrendelés leadása önmagában nem eredményezi a Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés létrejöttét. Szolgáltató a Vásárló vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Vásárló részére a megrendelést elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a megrendelés vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés sorszámát, a megrendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát és a fizetendő végösszeget. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

    1. Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az akciós kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes akciók elérhetőségét korlátozza, ill. a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa. A fenti esetleges változtatásokért a Szolgáltató jogi felelősséget nem vállal.

    1. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy bármely Vásárló által leadott megrendelést elutasítson. Amennyiben a Szolgáltató egy megrendelést megváltoztat vagy töröl, kapcsolatba lép a Vásárlóval a megrendelés leadásakor megadott e-mail és/vagy számlázási címen/telefonszámon. A Szolgáltató fenntartja a jogot továbbá arra is, hogy korlátozza az egy tételből egy postai címre szállított mennyiségeket is.

  1. Fizetési és szállítási feltételek

    1. A Vásárló a vételárat az alábbi módon egyenlítheti ki:

  • a Weboldalon online bankkártyás fizetéssel,

  • a Szolgáltató bankszámlájára történő átutalással az alábbi bankszámlaszámra:

  • Xl gasztrobusz Kft

  • 11742252-21206940

  • otp

Account holder: XL Gasztrobusz Kft.

  • BIC: TRWIBEB1XXX

  • IBAN: BE60 9673 5202 3470

  • A Wise street: Avenue Louise 54, Room S52

  • Brussels

  • 1050

  • Belgium

XL Gasztrobusz Kft

HU76117422522120694000000000

OTPVHUHB

OTP Bank székhelye

1051 Budapest, Nádor utca 16

    1. Az online bankkártyás fizetés a Szolgáltatótól független, a Szolgáltatóval szerződött pénzforgalmi szolgáltató által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. Az online bankkártyás fizetés lehetőségét az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.; ugyfelszolgalat@simple.hu; +36 1/20/30/70 3-666-611; https://simplepay.hu/vasarlo-aff/) biztosítja. Online bankkártyás fizetés esetén a Vásárlónak a fizetési szolgáltató saját fizetési oldalán van lehetősége a fizetés teljesítésére. Vásárló a fizetési szolgáltató fizetési felületét (böngészőablakot) az online fizetési folyamat alatt nem zárhatja be. Az online fizetésre a pénzforgalmi szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. A Szolgáltató a Vásárló bankkártyaadatait nem kezeli.

    1. Minden hitelkártyás/bankkártyás tranzakció feldolgozása során a Szolgáltató egy biztonságos online fizetési átjárót használ, amely biztonságos befogadó környezetben titkosítja a Vásárló bankkártya adatait. Annak biztosítása érdekében, hogy a vásárlási élmény biztonságos, egyszerű és megbízható legyen, a Szolgáltató a Secure Socket Layer (SSL) technológiát alkalmazza.

    1. Online fizetés és átutalás esetén a díjfizetést abban az időpontban tekintik teljesítettnek a Felek, amikor a teljesítendő összeg a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.

    1. A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, a kiállított számlát a Vásárló e-mailen kapja meg számla összegének kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül.

    1. A kiszállítás költsége az egyes termékek esetében eltérő, annak összege a termék méretének és súlyának ismeretében határozható meg. A szállítás pontos költségéről a Szolgáltató a megrendelés elküldését megelőzően a megrendelési felületen a megrendelés során, a termék kiválasztását, a szükséges paraméterek meghatározását, illetve a kiszállítási cím megadását követően tájékoztatja a Vásárlót.

    1. A megrendelt termék átvételére a következő mód áll rendelkezésre:

  • személyes átvétel a Szolgáltató telephelyén kizárólag előre egyeztetett időpontban: 2315 Szigethalom, Mű út 196. 

  • házhozszállítás a sprinte, dpd, dhl futárszolgálat biztosítja.

    1. Házhozszállítás csak azon címek esetében választható, amelyek a kiszállítási területhez tartoznak. Ennek az ellenőrzéséhez a Vásárlónak a szállítási mód kiválasztásakor meg kell adnia az irányítószámát/országot (vagy be kell jelölnie, hogy a szállítási cím a számlázási címével megegyező). Amennyiben a házhozszállítás elérhető a megjelölt címre, úgy a Szolgáltató megadja a házhozszállítás költségét. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a Vásárló nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

    1. A szállítási idő a megrendelés leadása és kifizetése követő naptól kezdődően általában 2-3 hét. A szállítási időt attól a naptól kell számítani, amikor a megrendelést leadták és kifizették. A Szolgáltató törekszik a megrendelését a fent megadott időn belül teljesíteni, de nem vállal felelősséget azért, ha a szállítási idő a megjelöltnél hosszabb lesz. A szállítás pontos időpontjáról minden megrendelés esetében a futárszolgálat a kiszállítást megelőzően tájékoztatja a Vásárlót telefonon vagy e-mailben.

    1. A kiszállítás munkanapokon történik, 8 és 18 óra között. Lehetőség van arra, hogy a Vásárló a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt.

    1. A megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a Vásárló vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, sérült csomag esetében a futárral közösen a csomagot tételesen ellenőrizni, és a csomag felbontásáról készült jegyzőkönyvi elismervényt aláírni (a jegyzőkönyvben az esetleges hiányosságokat kötelezően fel kell jegyezni).

A Vásárló köteles az átvételt és a kicsomagolást követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne (a termék sérült, hibás, vagy szennyeződés található rajta), hogy a Vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül (legkésőbb az átvételtől számított 1 munkanapon belül) vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval a perfectacoustic.com@gmail.com e-mail címen vagy a 06 30 096 5474 telefonszámon a hiba kezelése érdekében. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

    1. Amennyiben a Vásárló nem azt a terméket kapja meg, amelyet megrendelt, vagy a Szolgáltató egyéb hibát követ el a termék kiszállítása során, a termék visszaküldésének szállítási költségét utólag visszafizeti a Vásárló részére addig az összeghatárig, amennyit a Vásárló korábban kifizetett ebből a célból.

    1. A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik. A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti az oda és vissza szállítás költségét is a vevőnek kell megfizetni. Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az Vásárló megrendeléseit korlátozza (csak előzőleg kiegyenlített vásárlást teljesít).

Amennyiben a vevő nem veszi át a kiszállított, ingyenes szállítással rendelt terméket, és a futárszolgálat a csomagot visszahozza, úgy a termék vételárának visszatérítésekor levonásra kerül a szállítási költség. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a termék árába beépítésre került a szállítási költség, mely szolgáltatást a vevő kérésére biztosítottuk. Amennyiben a megrendelt terméket a vásárló nem veszi át és a vételárat vissza szeretné téríttetni, a vásárlás végösszegéből levonásra kerülnek mind az oda, mind pedig a visszaszállítás költségei a visszatérítendő összegből. A termék átvételének elmulasztása kárt okoz a szolgáltatónak, mely költség a vevőt terheli. A kártérítés mértéke a szállítási költségnek megfelelő.

Amennyiben a megrendelt csomagot a vásárló nem veszi át a futárszolgálattól és a csomag visszaérkezik hozzánk, megkíséreljük felvenni a kapcsolatot a vásárlóval emailben vagy telefonon. Amennyiben a vásárló 2 héten belül nem válaszol, fenntartjuk a jogot a termék megsemmisítésére.

    1. Amennyiben a Vásárló a személyes átvételi módot választja, a Szolgáltató a megrendelt és kifizetett termékeket maximum 5 munkanapig tárolja díjmentesen raktárában, 5 munkanap után a tárolási díj: bruttó 700 forint/termék/munkanap.

  1. Akusztikai mérés, tervezés

    1. A Szolgáltató termékei iránt érdeklődő Vásárlónak lehetősége van a Szolgáltató akusztikai mérés, illetve tervezés szolgáltatását igénybe venni.

    1. Az online akusztikai tervezés díja bruttó 6.500 forint, megrendelése érdekében a Vásárlónak e-mailt kell küldenie a Szolgáltató részére a perfectacoustic.com@gmail.com e-mail címre. A levélhez mellékelnie kell arról a helyiségről készült fényképeket, ahol az akusztikai elemeket el szeretné helyezni, továbbá meg kell adnia a helyiség jellemzőit. Az online tervezés eredményéről, az akusztikai elemek elhelyezéséről a Szolgáltató e-mailben vázlatot küld, illetve kérés esetén telefonon részletes magyarázatot ad. A Szolgáltató javaslatot tesz továbbá az ajánlott hangfalak, a hallgatói pozíció és a bútorok elrendezésére is.

    1. Szolgáltató kétfajta akusztikai méréshez kapcsolódó szolgáltatást nyújt: alap és prémium akusztikai mérés. A mérés megrendelése érdekében a Vásárlónak e-mailt kell küldenie a Szolgáltató részére a perfectacoustic.com@gmail.com e-mail címre és mellékelnie kell arról a helyiségről készült fényképeket, ahol az akusztikai elemeket el szeretné helyezni, továbbá meg kell adnia a helyiség jellemzőit. Az akusztikai mérés a Vásárló által megjelölt helyszínen történik. Az alap akusztikai mérés általában – a helyiség adottságától is függően – 1 órát, a prémium akusztikai mérés általában 2 órát vesz igénybe. A prémium akusztikai mérés esetében a mérés akusztikai panelek igénybevételével, berendezésével együtt történik. Az alap akusztikai mérés díja 50 800 forint Nettó + kiszállási díj (maximum 1óra). A prémium akusztikai mérés díja 88 900 forint, amely 2 órát foglal magában, ezt követően minden megkezdett óra 63 500 forint.

A kiszállási díj mindkét mérés esetében egységesen Nettó 400 forint/km, a megtett út oda-vissza, Szigethalomról, a Szolgáltató székhelyéről kiindulva számolandó.

    1. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy az akusztikai tervezés és mérés tanácsadásnak minősül, ezért semmilyen felelősséget nem vállal a Szolgáltató, ha a Vásárló eltérést tapasztal a meghatározott hangminőségben. Az akusztikai tervezés és az online akusztikai mérés díja a szolgáltatás teljesítését követően nem igényelhető vissza.

    1. Az akusztikai méréssel és tervezéssel kapcsolatos további információk a Weboldalon érhetőek el.

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság

    1. A kellékszavatosságra, termékszavatosságra a Ptk. mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

  1. Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Elitexa termékekre vonatkozó paragrafus:
Az Elitexa termék nagy sűrűségű anyag, de minimális rugózása az anyagszerkezetből kifolyólag jelen van. Szőnyeg/padló, vagy hidegburkolat alátét alkalmazása esetén mindenképpen javasoljuk az előzetes tesztet, hogy mennyire rugózik az anyag. A süllyedés függ a parketta/laminált padló anyagától, vastagságától, ezek különböző típusok, máshogy viselkednek, a lerakás és ezekből adódó hibák miatt felelősséget nem tudunk vállalni.
Amennyiben a parketta vagy burkolat nem megfelelően van lerakva (szegély nincs ráillesztve megfelelően, az alap nincs kiegyenlítve stb.), felelősséget nem vállalunk.
Alátét hangelnyeléssel kapcsolatban a honlapon feltüntetett hangelnyelési és hangszigetelési értékeket a legnagyobb mért frekvenciaértéken tudja produkálni, amennyiben a szoba megfelelő akusztikai kezeléssel van ellátva. Ha a falak és a komplett helyiség nincsenek megfelelően kezelve, nem kerül rájuk hangelnyelő vagy hangszigetelő anyag, illetve olyan egyéb elem található a térben (például cső, rezonátor vagy más hangot vezető elem), amely továbbítja a hangot, a mért értékek nem garantálhatók. Továbbá a réteg résmentes lerakása esetében tudja produkálni a mért eredményeket. Amennyiben nem megfelelően történik a lerakás, rések maradnak, a termék jelentősen veszít a hangelnyelési képességéből, ahogyan minden más hangszigetelő anyag is.
Az alátét lerakásából, kivitelezési hibákból adódóan keletkeznek, ezért reklamációt nem tudunk elfogadni, illetve amennyiben a termék már beépítésre került, a terméket nem tudjuk visszavenni, csak és kizárólag nem használt, eredeti állapotú, sértetlen terméket tudunk visszavenni. A kézhezvételtől számított 14 napon belül elállási jog érvényesíthető, amennyiben a fenti feltételek maradéktalanul teljesülnek.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő napon belül közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vásárló kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei: A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta, amelyet a Szolgáltató által kiadott számlával tud igazolni. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

A fogyasztónak minősülő Vásárló a neki a Szolgáltató által eladott termék hibája esetén – választása szerint – az a) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Szavatossági igény bejelentésének módja

A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött postai levélben vagy elektronikus levélben.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a Vásárló nevét, címét,

  • a termék megnevezését, vételárát,

  • a Vásárlás időpontját,

  • a hiba bejelentésének időpontját,

  • a hiba leírását,

  • a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

  1. Elállás

    1. A termék átvétele után a Vásárló köteles a termék tartalmát, állapotát, minőségét leellenőrizni és haladéktalanul jelezni Szolgáltató elérhetőségein, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal.

    1. A Korm. rendelet szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha a Vásárló az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek egyikén.

A Vásárló ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében szereplő elállási nyilatkozat-mintát is.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

    1. Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).

    2. Amennyiben a vevő eláll a vásárlástól és visszaküldi a terméket, a visszatérítendő összegből levonásra kerül az eredeti kiszállítás költsége, függetlenül attól, hogy a szállítás ingyenes volt-e vagy fizetett, mivel ez a vállalkozás terhére merült fel.
    1. A Vásárló köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.

    1. Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ilyen esetben, valamint, ha a Vásárló sérülten küldi vissza a terméket, a Szolgáltató az értékcsökkenés összegét levonhatja a visszatérítés összegéből.

    1. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy a 3.6. pontban meghatározott Egyedi termékek esetében a Vásárló nem élhet elállási jogával a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontjára hivatkozva, mivel ezek a termékek olyan nem előre gyártott termékek, amelyeket a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állít elő/gyárt le ebben a formában a Szolgáltató.

    1. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy az 5. pontban meghatározott akusztikai tervezés és akusztikai mérés szolgáltatások esetében a szolgáltatás teljesítését követően a Vásárló nem élhet az elállás jogával, tekintettel a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés a) pontjára.

    2. Függöny vagy akusztikai anyag megrendelése esetén különösen figyeljen a méretek és anyagtípusok ellenőrzésére. Kérjük, hogy átvétel után rögtön ellenőrizze a megérkezett anyag kódszámát, színszámát, mennyiségét és minőségét. Ha átvételkor hibát talál, kérem, azt 1 napon belül az info@perfectacoustic.co.uk e-mail címen jelezze. Az anyag feldolgozása közben vagy felszabás után már reklamációt nem tudunk elfogadni, ebben az esetben az árut visszavenni és cserélni sem tudjuk.
  1. Panaszkezelés

    1. A Vásárló a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait a 2. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

    1. Szóbeli panasz

A Vásárló szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Vásárló a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Vásárló panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja a Vásárlóval. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja a Vásárlónak. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A telefonon közölt panaszokat a Szolgáltató rögzíti, így ebben az esetben a fentiek szerinti jegyzőkönyvet a hangfelvétel pótolja.

    1. Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és a vizsgálat eredményéről az Vásárlónak a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Vásárlót a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.

A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében a Vásárló valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

    1. Jogorvoslat

Amennyiben a Vásárló panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Vásárló az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Telefon: +36 1 459-4843

E-mail cím: fogyved@pest.gov.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

Telefonszám: +36 1 792 7881

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A békéltető testület előtti eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli.

Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése a Vásárló bírósághoz fordulhat.

    1. A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze panasza bíróságon kívüli rendezését. Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

  1. Adatvédelem

Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Szolgáltató a Vásárló adatainak kezelésekor a mindenkor érvényben lévő adatvédelmi jogszabályokat tartja szem előtt.  A részletes Adatkezelési tájékoztató elérhető a Weboldalon a következő linken: https://perfectacoustic.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

  1. Záró rendelkezések

    1. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. 

    1. Kifejezetten tilos a Weboldalon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a Vásárlók által feltöltött tartalmak törlésére.

    1. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a vonatkozó egyéb magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

  1. számú melléklet

Elállási nyilatkozat

(minta)

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: *

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt,

SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff

http://simplepartner.hu/PaymentService/Payment_information.pdf

PaymentService_Fizetesi_tajekoztato_EN

http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf