Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024.01.16. napjától

  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

    1. Jelen Általános Szerződési Felételek (a továbbiakban: ÁSZF) érvényesek az XL Gasztrobusz Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://www.perfectacoustic.hu oldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül elérhető webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) megrendelhető valamennyi árucikkre. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik.

    1. Vásárló alatt értendő minden természetes személy, aki a Webáruházban megrendelést ad le. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A fogyasztó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

    1.  A Webáruházban történő vásárlást a magyar hatályos jogszabályok, különösen a Ptk., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) szabályozza.

    1. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

    1. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott termék időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

    1. A Felek közötti szerződés az ÁSZF Vásárló általi elfogadása esetén a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásával jön létre az ÁSZF-ben foglaltak szerint. Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, így nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

    1. A megkötött szerződés írásba foglaltnak minősül. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek az adott megrendelés során szolgáltatott adatokkal. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

    1. Kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Weboldal szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Webáruház megrendelői felületének és a Szolgáltatónak nem feladata és nincs rá lehetősége, hogy tudja, kiderítse, ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli.

    1. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

    1. Megrendelésének a Webáruházban történő leadásával és az ÁSZF elfogadására szolgáló mező kipipálásával a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el az ÁSZF-ben foglaltakat.

  1. Szolgáltató és a tárhelyszolgáltató adatai:

Cégnév: XL Gasztrobusz Kft.

Székhely: 2315 Szigethalom, Dob utca 4.

Cégjegyzékszám: 13-09-181969

Adószám: 25702228-2-13

 E-mail: perfectacoustic.com@gmail.com

Telefon: 06 30 096 5474

A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: ELIN.hu Kft

Székhely: 9024 Győr, Déry T. u. 11.

Cégjegyzékszám: 08-09-016359

Adószám: 14315754-2-08

E-mail: info@elin.hu

  1. Megrendelés

    1. A Weboldal online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára. A Weboldalon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. A feltüntetett képek fotók, amelyek színe a Vásárló által használt képernyőtől függően a megrendelt terméktől esetenként eltérhetnek. A Weboldalon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

    1. A Webáruházban történő megrendelés érdekében nincs szükség regisztrációra. A megrendelés során az adatlap kitöltésekor a következő adatok megadása szükséges, illetve lehetséges: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, szállítási mód, kuponkód, megjegyzés. A Vásárlók kizárólag saját személyes adataikat adhatják meg a Weboldalon. A sikeres megrendeléshez a Vásárlónak az adott mező kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. A mezők kipipálásával a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, azokat maradéktalanul betartja, és annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.

    1. A megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Vásárló felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. A Szolgáltató-t a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    1. Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei: A megrendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe kell beírni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát (vagy a „+”, illetve „-„ jellel lehet módosítani a mennyiséget), ezt követően a rendszer frissíti a megadott darabszámot. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor kattintson a „Törlés” gombra.

A megrendelés során a Vásárlónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére. Amennyiben a Vásárló már a javítani kívánt adatlapon továbblépett, de még nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (nyíl a képernyő bal felső sarkában) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol már módosítást el tudja végezni. Leadott megrendelést érintő adatok további módosítására a jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségeken van lehetőség.

    1. A Webáruházban megvásárolható termék tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. Szolgáltató nem értékesít használt termékeket, hibás termékeket vagy a piaci normáknak megfelelőnél gyengébb minőségű termékeket. Amennyiben a Webáruházban található bármely termék tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a Vásárlónak a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, forduljon a Szolgáltatóhoz.

    1. A Webáruházban elérhető termékek közül az alábbi termékcsoportok olyan egyedi terméknek minősülnek, amelyeket a Szolgáltató kizárólag a Vásárló előzetes megrendelése alapján, kifejezetten a Vásárló utasításainak és igényeinek megfelelően, az általa meghatározott szín és méret szerint gyárt le (a továbbiakban: Egyedi termék), így azok a megrendelést megelőzően nem állnak rendelkezésre:

  • függöny (akusztikai és nem akusztikai),

  • minden akusztikai panel és akusztikai diffúzor,

  • akusztikai szövetek,

  • gránit lapok,

  • Silent szőnyeg

    1. Egyes termékek esetében a Szolgáltató minimális rendelési mennyiséget határoz meg, amelyet jelöl az adott termék oldalán. Ilyen esetben a termék egységára mellett a Szolgáltató feltünteti azt az árat is, amelyet megrendelés esetén a Vásárlónak a minimális rendelési mennyiséget figyelembevéve fizetni kell.

    1. A termékek színe, árnyalata a valóságban eltérhet a Weboldalon látható képekhez képest, továbbá előfordulhat, hogy a különböző gyártásból származó anyagok színe minimálisan eltér egymástól. A termékek esetén 1-2 cm méret eltérés, illetve a szőnyegek esetében 30 % súly eltérés lehetséges.

    1. A termékek mellett feltüntetett ár minden esetben forintban van feltüntetve és a termék bruttó vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is, viszont nem tartalmazza a szállítási költséget, az esetleges utánvét díját. Egyes termékek esetében a pontos ár és a házhozszállítás költségének megjelenítése akkor lesz elérhető, ha a Vásárló kiválasztotta a kívánt paramétereket (pl. szín, méret). A felmerülő szállítási költség a termék és az átvételi mód kiválasztását követően a termék ára mellett külön sorban feltüntetésre kerül. A megrendelés során és a megrendelést visszaigazoló üzenetben a Szolgáltató külön soron tünteti fel a termékek árát, a szállítási költséget.

    1. Bizonyos termékek esetében lehetőség van egyedi méretre vágásra, ami az elérhető méretváltozatokból történő vágást jelent, így azokhoz képest csak kisebb méret érhető el. A kívánt méretet a megrendelés során a „Megjegyzés” mezőben kell megadni. Az egyedi méretre vágás díja bruttó 3810 forint, amely összeg a megrendelés során külön sorban jelenik meg.

    1. Bizonyos termékek esetében lehetőség van kiegészítők vásárlására, mintás szín vagy kiegészítő szolgáltatás (pl. függönyvarrás) választására is, amelyek árát/díját a Szolgáltató minden esetben a termék oldalán az adott kiegészítő vagy szolgáltatás mellett feltünteti. A kiválasztott díj vagy szolgáltatás ára a megrendelés során külön sorban jelenik meg.

    1. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

    1. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az online áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” forintos vagy „1” forintos árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

    1. A megrendelést a Szolgáltató a Weboldalon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    1. A megrendelés menete:

  1. Lépés: A megvásárolni kívánt termék a „Kosárba teszem” gomb kattintásával kerül a kosárba. Ezt követően az oldalon megjelenő vagy a menüsorból elérhető „Kosár” gombra kattintva jut el a Vásárló a megrendelési oldalra.

  2. Lépés: A „Kosár” oldalon látható a megvásárolni kívánt termék ára, mennyisége. Az árak Áfa-val együtt értendőek. Az Áfa mértéke a mindenkori Áfa törvényben meghatározott százalék. Az oldalon a Vásárló ellenőrizni tudja a megrendelni kívánt termékeket és amennyiben szükséges, módosítani tudja a mennyiséget, illetve törölni is tudja az adott terméket. Ezen az oldalon lehet megadni a szállítás módját, illetve az esetleges kupon kódját. A felületen a vételár mellett feltüntetésre kerül a szállítás előzetes költsége. A Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jut el a következő oldalra.

  1. Lépés: A „Pénztár” felületen lehet megadni a szállításhoz, illetve számlázáshoz szükséges adatokat, illetve. A felületen a vételár mellett feltüntetésre kerül a szállítás költsége. Szintén ezen a felületen kell kiválasztani a fizetés módját.

A Vásárlónak lehetősége van ellenőriznie a megrendeléssel kapcsolatos információkat, a vételárat, a fizetendő teljes összeget, amely tartalmazza a szállítás költségét, továbbá lehetőség van módosítani a szállítás módját. Amennyiben a Vásárló mindent rendben talál, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheti be a vásárlást és küldheti el megrendelését. Amennyiben a Vásárló az online bankkártyás fizetés lehetőségét választotta, a rendszer átirányítja a fizetési szolgáltató felületére.

A megrendelés elküldését megelőzően a sikeres megrendeléshez a Vásárlónak az adott mező kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és Adatkezelési tájékoztatót. Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása nélkül a megrendelés nem folytatható.

    1. A Vásárló részéről a megrendelés leadása önmagában nem eredményezi a Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés létrejöttét. Szolgáltató a Vásárló vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Vásárló részére a megrendelést elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a megrendelés vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés sorszámát, a megrendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát és a fizetendő végösszeget. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

    1. Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az akciós kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes akciók elérhetőségét korlátozza, ill. a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa. A fenti esetleges változtatásokért a Szolgáltató jogi felelősséget nem vállal.

    1. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy bármely Vásárló által leadott megrendelést elutasítson. Amennyiben a Szolgáltató egy megrendelést megváltoztat vagy töröl, kapcsolatba lép a Vásárlóval a megrendelés leadásakor megadott e-mail és/vagy számlázási címen/telefonszámon. A Szolgáltató fenntartja a jogot továbbá arra is, hogy korlátozza az egy tételből egy postai címre szállított mennyiségeket is.

  1. Fizetési és szállítási feltételek

    1. A Vásárló a vételárat az alábbi módon egyenlítheti ki:

  • a Weboldalon online bankkártyás fizetéssel,

  • a Szolgáltató bankszámlájára történő átutalással az alábbi bankszámlaszámra:

  • Xl gasztrobusz Kft

  • 11742252-21206940

  • otp

Account holder: XL Gasztrobusz Kft.

  • BIC: TRWIBEB1XXX

  • IBAN: BE60 9673 5202 3470

  • A Wise street: Avenue Louise 54, Room S52

  • Brussels

  • 1050

  • Belgium

XL Gasztrobusz Kft

HU76117422522120694000000000

OTPVHUHB

OTP Bank székhelye

1051 Budapest, Nádor utca 16

    1. Az online bankkártyás fizetés a Szolgáltatótól független, a Szolgáltatóval szerződött pénzforgalmi szolgáltató által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. Az online bankkártyás fizetés lehetőségét az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.; ugyfelszolgalat@simple.hu; +36 1/20/30/70 3-666-611; https://simplepay.hu/vasarlo-aff/) biztosítja. Online bankkártyás fizetés esetén a Vásárlónak a fizetési szolgáltató saját fizetési oldalán van lehetősége a fizetés teljesítésére. Vásárló a fizetési szolgáltató fizetési felületét (böngészőablakot) az online fizetési folyamat alatt nem zárhatja be. Az online fizetésre a pénzforgalmi szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. A Szolgáltató a Vásárló bankkártyaadatait nem kezeli.

    1. Minden hitelkártyás/bankkártyás tranzakció feldolgozása során a Szolgáltató egy biztonságos online fizetési átjárót használ, amely biztonságos befogadó környezetben titkosítja a Vásárló bankkártya adatait. Annak biztosítása érdekében, hogy a vásárlási élmény biztonságos, egyszerű és megbízható legyen, a Szolgáltató a Secure Socket Layer (SSL) technológiát alkalmazza.

    1. Online fizetés és átutalás esetén a díjfizetést abban az időpontban tekintik teljesítettnek a Felek, amikor a teljesítendő összeg a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.

    1. A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, a kiállított számlát a Vásárló e-mailen kapja meg számla összegének kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül.

    1. A kiszállítás költsége az egyes termékek esetében eltérő, annak összege a termék méretének és súlyának ismeretében határozható meg. A szállítás pontos költségéről a Szolgáltató a megrendelés elküldését megelőzően a megrendelési felületen a megrendelés során, a termék kiválasztását, a szükséges paraméterek meghatározását, illetve a kiszállítási cím megadását követően tájékoztatja a Vásárlót.

    1. A megrendelt termék átvételére a következő mód áll rendelkezésre:

  • személyes átvétel a Szolgáltató telephelyén kizárólag előre egyeztetett időpontban: 2316 Tököl, Szadova u. 23.

  • házhozszállítás a sprinte, dpd, dhl futárszolgálat biztosítja.

    1. Házhozszállítás csak azon címek esetében választható, amelyek a kiszállítási területhez tartoznak. Ennek az ellenőrzéséhez a Vásárlónak a szállítási mód kiválasztásakor meg kell adnia az irányítószámát/országot (vagy be kell jelölnie, hogy a szállítási cím a számlázási címével megegyező). Amennyiben a házhozszállítás elérhető a megjelölt címre, úgy a Szolgáltató megadja a házhozszállítás költségét. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a Vásárló nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

    1. A szállítási idő a megrendelés leadása és kifizetése követő naptól kezdődően általában 2-3 hét. A szállítási időt attól a naptól kell számítani, amikor a megrendelést leadták és kifizették. A Szolgáltató törekszik a megrendelését a fent megadott időn belül teljesíteni, de nem vállal felelősséget azért, ha a szállítási idő a megjelöltnél hosszabb lesz. A szállítás pontos időpontjáról minden megrendelés esetében a Szolgáltató kiszállítást megelőzően tájékoztatja a Vásárlót e-mailben.

    1. A kiszállítás munkanapokon történik, 8 és 17 óra között. Lehetőség van arra, hogy a Vásárló a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt.

    1. A megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a Vásárló vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, sérült csomag esetében a futárral közösen a csomagot tételesen ellenőrizni, és a csomag felbontásáról készült jegyzőkönyvi elismervényt aláírni (a jegyzőkönyvben az esetleges hiányosságokat kötelezően fel kell jegyezni).

A Vásárló köteles az átvételt és a kicsomagolást követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne (a termék sérült, hibás, vagy szennyeződés található rajta), hogy a Vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül (legkésőbb az átvételtől számított 1 munkanapon belül) vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval a perfectacoustic.com@gmail.com e-mail címen vagy a 06 30 096 5474 telefonszámon a hiba kezelése érdekében. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

    1. Amennyiben a Vásárló nem azt a terméket kapja meg, amelyet megrendelt, vagy a Szolgáltató egyéb hibát követ el a termék kiszállítása során, a termék visszaküldésének szállítási költségét utólag visszafizeti a Vásárló részére addig az összeghatárig, amennyit a Vásárló korábban kifizetett ebből a célból.

    1. A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik. A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti az oda és vissza szállítás költségét is a vevőnek kell megfizetni. Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az Vásárló megrendeléseit korlátozza (csak előzőleg kiegyenlített vásárlást teljesít).

Amennyiben a vevő nem veszi át a kiszállított, ingyenes szállítással rendelt terméket, és a futárszolgálat a csomagot visszahozza, úgy a termék vételárának visszatérítésekor levonásra kerül a szállítási költség. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a termék árába beépítésre került a szállítási költség, mely szolgáltatást a vevő kérésére biztosítottuk. Amennyiben a megrendelt terméket a vásárló nem veszi át és a vételárat vissza szeretné téríttetni, a vásárlás végösszegéből levonásra kerülnek mind az oda, mind pedig a visszaszállítás költségei a visszatérítendő összegből. A termék átvételének elmulasztása kárt okoz a szolgáltatónak, mely költség a vevőt terheli. A kártérítés mértéke a szállítási költségnek megfelelő.

Amennyiben a megrendelt csomagot a vásárló nem veszi át a futárszolgálattól és a csomag visszaérkezik hozzánk, megkíséreljük felvenni a kapcsolatot a vásárlóval emailben vagy telefonon. Amennyiben a vásárló 2 héten belül nem válaszol, fenntartjuk a jogot a termék megsemmisítésére.

    1. Amennyiben a Vásárló a személyes átvételi módot választja, a Szolgáltató a megrendelt és kifizetett termékeket maximum 5 munkanapig tárolja díjmentesen raktárában, 5 munkanap után a tárolási díj: bruttó 700 forint/termék/munkanap.

  1. Akusztikai mérés, tervezés

    1. A Szolgáltató termékei iránt érdeklődő Vásárlónak lehetősége van a Szolgáltató akusztikai mérés, illetve tervezés szolgáltatását igénybe venni.

    1. Az online akusztikai tervezés díja bruttó 6.500 forint, megrendelése érdekében a Vásárlónak e-mailt kell küldenie a Szolgáltató részére a perfectacoustic.com@gmail.com e-mail címre. A levélhez mellékelnie kell arról a helyiségről készült fényképeket, ahol az akusztikai elemeket el szeretné helyezni, továbbá meg kell adnia a helyiség jellemzőit. Az online tervezés eredményéről, az akusztikai elemek elhelyezéséről a Szolgáltató e-mailben vázlatot küld, illetve kérés esetén telefonon részletes magyarázatot ad. A Szolgáltató javaslatot tesz továbbá az ajánlott hangfalak, a hallgatói pozíció és a bútorok elrendezésére is.

    1. Szolgáltató kétfajta akusztikai méréshez kapcsolódó szolgáltatást nyújt: alap és prémium akusztikai mérés. A mérés megrendelése érdekében a Vásárlónak e-mailt kell küldenie a Szolgáltató részére a perfectacoustic.com@gmail.com e-mail címre és mellékelnie kell arról a helyiségről készült fényképeket, ahol az akusztikai elemeket el szeretné helyezni, továbbá meg kell adnia a helyiség jellemzőit. Az akusztikai mérés a Vásárló által megjelölt helyszínen történik. Az alap akusztikai mérés általában – a helyiség adottságától is függően – 1 órát, a prémium akusztikai mérés általában 2 órát vesz igénybe. A prémium akusztikai mérés esetében a mérés akusztikai panelek igénybevételével, berendezésével együtt történik. Az alap akusztikai mérés díja 50 800 forint Nettó + kiszállási díj (maximum 1óra). A prémium akusztikai mérés díja 88 900 forint, amely 2 órát foglal magában, ezt követően minden megkezdett óra 63 500 forint.

A kiszállási díj mindkét mérés esetében egységesen Nettó 400 forint/km, a megtett út oda-vissza, Szigethalomról, a Szolgáltató székhelyéről kiindulva számolandó.

    1. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy az akusztikai tervezés és mérés tanácsadásnak minősül, ezért semmilyen felelősséget nem vállal a Szolgáltató, ha a Vásárló eltérést tapasztal a meghatározott hangminőségben. Az akusztikai tervezés és az online akusztikai mérés díja a szolgáltatás teljesítését követően nem igényelhető vissza.

    1. Az akusztikai méréssel és tervezéssel kapcsolatos további információk a Weboldalon érhetőek el.

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság

    1. A kellékszavatosságra, termékszavatosságra a Ptk. mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

  1. Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő napon belül közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vásárló kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei: A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta, amelyet a Szolgáltató által kiadott számlával tud igazolni. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

A fogyasztónak minősülő Vásárló a neki a Szolgáltató által eladott termék hibája esetén – választása szerint – az a) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Szavatossági igény bejelentésének módja

A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött postai levélben vagy elektronikus levélben.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a Vásárló nevét, címét,

  • a termék megnevezését, vételárát,

  • a Vásárlás időpontját,

  • a hiba bejelentésének időpontját,

  • a hiba leírását,

  • a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

  1. Elállás

    1. A termék átvétele után a Vásárló köteles a termék tartalmát, állapotát, minőségét leellenőrizni és haladéktalanul jelezni Szolgáltató elérhetőségein, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal.

    1. A Korm. rendelet szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha a Vásárló az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek egyikén.

A Vásárló ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében szereplő elállási nyilatkozat-mintát is.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

    1. Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).

    1. A Vásárló köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.

    1. Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ilyen esetben, valamint, ha a Vásárló sérülten küldi vissza a terméket, a Szolgáltató az értékcsökkenés összegét levonhatja a visszatérítés összegéből.

    1. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy a 3.6. pontban meghatározott Egyedi termékek esetében a Vásárló nem élhet elállási jogával a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontjára hivatkozva, mivel ezek a termékek olyan nem előre gyártott termékek, amelyeket a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állít elő/gyárt le ebben a formában a Szolgáltató.

    1. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy az 5. pontban meghatározott akusztikai tervezés és akusztikai mérés szolgáltatások esetében a szolgáltatás teljesítését követően a Vásárló nem élhet az elállás jogával, tekintettel a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés a) pontjára.

  1. Panaszkezelés

    1. A Vásárló a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait a 2. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

    1. Szóbeli panasz

A Vásárló szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Vásárló a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Vásárló panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja a Vásárlóval. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja a Vásárlónak. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A telefonon közölt panaszokat a Szolgáltató rögzíti, így ebben az esetben a fentiek szerinti jegyzőkönyvet a hangfelvétel pótolja.

    1. Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és a vizsgálat eredményéről az Vásárlónak a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Vásárlót a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.

A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében a Vásárló valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

    1. Jogorvoslat

Amennyiben a Vásárló panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Vásárló az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Telefon: +36 1 459-4843

E-mail cím: fogyved@pest.gov.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

Telefonszám: +36 1 792 7881

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A békéltető testület előtti eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli.

Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése a Vásárló bírósághoz fordulhat.

    1. A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze panasza bíróságon kívüli rendezését. Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

  1. Adatvédelem

Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Szolgáltató a Vásárló adatainak kezelésekor a mindenkor érvényben lévő adatvédelmi jogszabályokat tartja szem előtt.  A részletes Adatkezelési tájékoztató elérhető a Weboldalon a következő linken: https://perfectacoustic.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

  1. Záró rendelkezések

    1. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. 

    1. Kifejezetten tilos a Weboldalon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a Vásárlók által feltöltött tartalmak törlésére.

    1. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a vonatkozó egyéb magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

  1. számú melléklet

Elállási nyilatkozat

(minta)

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: *

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt,

SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff

http://simplepartner.hu/PaymentService/Payment_information.pdf

PaymentService_Fizetesi_tajekoztato_EN

http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf